8 Ağustos 2010 Pazar

Kibariye Aşk Zeki Kadını Sevmiyor Dinle



Kibariye 2010 4 Mevsim adlı albümüyle sevenlerinin karşısına çıktı. Kibariye'nin yeni albümünün parçalarını siz sevenleri için tanıtım amaçlı sitemizde paylaşıyoruz. Lütfen sevdiğiniz sanatçıları desteklemek için albümünü satın alınız...

Kibariye - Aşk Zeki Kadını Sevmiyor - Şarkı Sözleri
Aşk zeki kadını sevmiyor
İnsan sevince gözü görmüyor
Belki ölene kadar çekilmezsin ya
Seviyorum ama aklım başımda

Bildiklerinden farklı bir durum
En çıkmaz yollarda kendimi bulurum
Sakın yanılıp da hafife alma
Şimdiden söyleyim kabusun olurum

Söyle söyle söyle
Sevecek kadar fedakar mısın
Aşk dedigin gelip geçici bir arzu
Söyle bana yar mısın

Aşk zeki kadını sevmiyor
İnsan sevince gözü görmüyor
Belki ölene kadar çekilmezsin ya
Seviyorum ama aklım başımda?

Bana göz kulak olma kendim olurum
En çıkmaz yollarda kendimi bulurum
Sakın yanılıp da hafife alma
Simdiden söyleyim kabusun olurum

Söyle söyle söyle
Sevecek kadar fedakar mısın
Aşk dediğin gelip geçiçi bir arzu
Söyle bana yar mısın?

Aşk zeki kadını sevmiyor
İnsan sevince gözü görmüyor
Belki ölene kadar çekilmezsin ya
Seviyorum ama aklım başımda

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Temayı Yapan Frikik | Düzenleyen Bacakları - Sevişme Sahneleri | Erotik Videolar