5 Ağustos 2010 Perşembe

Serdar Ortaç Haksızlık Dinle



Serdar Ortaç 2010 Kara Kedi albümünün tüm parçalarını siz Serdar Ortaç sevenler için yayınlıyoruz. Tanıtım amaçlı yayınladığımız bu parçaları sitemizden dinleyebilirsiniz... Sevdiğiniz sanatçılara destek olmak için lütfen albümlerini müzik marketlerden satın alınız... Buyurun Serdar Ortaç Haksızlık şarkısını dinleyiniz...

Serdar Ortaç - Haksızlık - Şarkı Sözleri
Deli günler geldi geçti
Çok yoruldum ağlamaktan
En azından Ağlatıyorsun
Haber aldım gökyüzünden
Yağacakmış Kar bu hafta
En azından Yaklaşıyorsun
Ayrıldık kime hesap sorsam bilmiyor
Yeni bir aşk buldum bilmiyor
İçime taht kurdun gidemiyorsun
Haksızlık yakalandım artık aşka
Tasalandı derdi başka
Beni Üzme kendi evinden
Aşkımdın ne güzeldin
Eski çağda Ne büyük dü tutkun ayda
Çıkacak bu kalp yerinden

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Temayı Yapan Frikik | Düzenleyen Bacakları - Sevişme Sahneleri | Erotik Videolar