3 Ağustos 2010 Salı

Betül Demir Herkes Haklı Dinle Betül Demir 2010 Dinle



Betül Demir'in söylemiş olduğu Herkes Haklı adlı muziği sitemizden dinleyebilirsiniz..

Kral tv top 20 listesinde yer alan başarılı sanatçının bu hit şarkısını aşağıdan dinleyiniz..





Kime kızayım hangi nedenle hakla
Hele yalınız değişik yüzlü bir farkla
Bulduğumuz huzurlar tanıdık yakınen
Kim atmıyor, icab edince farkla

Of ya herkes haklı aslında
Ofya kininde hep kastında
Of ya bir ton dayağı bastında
Aklına uydum kalbini esgeçtim

hop hop hop bi dur toplayacam
Yok yok yok bi daha yapmıycam
Oh oh oh be söyledim kurtuldum
Sen hala inadından çatlıycan

hop hop hop bi dur toplayacam
Yok yok yok bi daha yapmıycam
Oh oh oh be söyledim kurtuldum
Sen hala inadından çatlıycan

Betül Demir Herkes Haklı dinle, Betül Demir Herkes Haklı şarkı sözü, Betül Demir 2010 dinle, Betül Demir yeni son albümü video klibi izle online dinle

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Temayı Yapan Frikik | Düzenleyen Bacakları - Sevişme Sahneleri | Erotik Videolar