3 Ağustos 2010 Salı

Metin Arolat Kalpten Gidenin Dinle


Metin Arolat yeni şarkısı olan Kalpten Gidenin klibini aşağıdaki videodan izleyebilirsini ve bu muziği online dinleyebilirsiniz..



Dökülen yaşın aklı olsada
Terk etmez gözü haklı oysa
Gururla durur, kirpigin ucunda

Kırılan kalbin sabrı olsa
Dayanır giden kendi oysa
Dönüp de bakmaz bos bir umutla

Kalp adam olur zamanla
Demek ki vakti var daha

Kalpten gidenin daha yeri dolmadı
İctim denedim ama tenim almadı
Vurdum geceye daha sabah olmadı
Bendeki saat ayrılığı vurmadı

Dökülen yaşın aklı olsa
Terk etmez gözü haklı oysa
Gururla durur kirpiğin ucunda

Kalp adam olur zamanla
Demek ki vakti var daha

Kalpten gidenin daha yeri dolmadı
İçtim denedim ama tenim almadı
Vurdum geceye daha sabah olmadı
Bendeki saat ayrılığı vurmadı


Metin Arolat Kalpten Gidenin dinle, Metin Arolat Kalpten Gidenin şarkısı online dinle, Metin Arolat 2010 yeni video klibi izle,Kalpten Gidenin şarkı sözü,kral tv video klip izle

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Temayı Yapan Frikik | Düzenleyen Bacakları - Sevişme Sahneleri | Erotik Videolar