8 Ağustos 2010 Pazar

Ege Aşka Hayır Denmiyor Dinle


Ege 2010 Suya Düşen Sesler adlı albümüyle sevenlerinin karşısına çıktı. Ege'nin yeni albümünün parçalarını siz sevenleri için tanıtım amaçlı sitemizde paylaşıyoruz. Lütfen sevdiğiniz sanatçıları desteklemek için albümünü satın alınız...


Ege - Aşka Hayır Denmiyor - Şarkı Sözleri
utamadım verdiğim sözleri
Utancın yalnızca kendime
Dostlarım ipekten avuntu
Yaşıyorum eflatun hüzünlerde

Beni benimle bırak
Çık git artık hayatımdan
Çok şey aldı bizden
Vazgeçmeli bu sevdadan
Senle ben, biz olmuyor

Yoruldum kırılmaktan
Demek istedim diyemedim
Söylemeyi beceremedim
Aşka hayır denmiyor
Yüz yıl sarılsak,bin yıl sevişsek
Ayrılık içime sinmiyor

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Temayı Yapan Frikik | Düzenleyen Bacakları - Sevişme Sahneleri | Erotik Videolar