5 Ağustos 2010 Perşembe

Kibariye - Yiğidim Aslanım - Dinle



Kibariye 2010 4 Mevsim adlı albümüyle sevenlerinin karşısına çıktı. Kibariye'nin yeni albümünün parçalarını siz sevenleri için tanıtım amaçlı sitemizde paylaşıyoruz. Lütfen sevdiğiniz sanatçıları desteklemek için albümünü satın alınız...

Kibariye - Yiğidim Aslanım - Sözleri
Şu sılanın, ufak tefek yolları,
Ağrıdan sızıdan tutmaz elleri.
Tepeden tırnağa şehir güleri,
Yiğidim aslanım burda yatıyor.

Bugun efkarlıyım açmasın güller,
Yiğidimden kara haber verirler.
Demirden döşeyin taştan sedirler,
Yiğidim aslanım burda yatıyor.

Ne bir haram yedi ne cana kıydı,
Ekmek kadar temiz su gibi hayrı.
Hiç kimse duymadan hükümler giydi,
Yiğidim aslanım burda yatıyor.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Temayı Yapan Frikik | Düzenleyen Bacakları - Sevişme Sahneleri | Erotik Videolar